Saturday 9 April 2011

I got six outs

Sattusin paar päeva tagasi Tallinnasse korraks ja sai tehtud väike cashi sess Olympicus. Lauas siis mingi 6 regulari ja 3 vaala. Mängudeks siis 1/1 holdem ja omaha. Alustasin 200 euriga ja sellest oli saanud miski 450 euri kui omahas oop 3bettsisin preflop Silver aka VSIU cutoffi tõstet 78910 double suited käega ja tema lihtsalt flattis Flop AQx koos mastitõmbega ehk siis mulle mitte midagi:) aga lasin soliidsed barrelid iga tänav ja riveril VSIU teatas et pole mõtet mul sinu panust tõsta, kuna sa niikunii ei maksa ehk omas siis ta flopist top setti ja nut fd-d, wp sir ja 350 eurot pot sõitis minema. Mõned käed hiljem siis buttonist double suited ässad ja pot size bet kehtima ja 3 calli. Flop on madal ja mulle nut fd-ga, c-bet kehtima ja loogish et 3 calli, turni siis mulle nuts kokku ja härra soomlane laseb 60nesese potti miskit 10 euri..., mina tõstan 50ne peale,mille peale somm insta lükkab kogu oma stäki keskele ja mina snapcallin ja pööran oma käe kohe ümber ( jajajjaja liiga palju alkot oli ka selleks hetkeks sees),mis oli major failure, sest sommi shove oli liiga suur ja lähtuvalt sellest minu käsi talle näha ja poisil veel miski 150 euri taga. Ja siis tuli epic lause: "I got six outs" ehk minu arusaamist mööda oli tal top 2 ja 4 outi aga vana lükkas viimase raha ka sisse. River muidugi paardus aga õnneks mitte see kaart, mis talle oleks fulleri andnud ja 650euri pott sõitis minu ette. Ehk siis sai Tallinnas regsiga koolis käidud ja kaladega pisut ujutud. Betfairil näeme, ciao

No comments:

Post a Comment