Monday 4 April 2011

Eesti karikas

Oli tore korraldus ja tore üritus. Ei midagi liiga fancyt ja konkreetselt häirivat, tundub et on saavutatud teatud tase ürituste korraldamisel ja Pokerstars- Olympic tandemile kummardus ja wp:) Turniir ise algas minu jaoks suurepäraselt. Arvan et mitte kunagi ei satu ma enam sellisesse lauda. Ainuke häiriv asjaolu minu lauas oli Heiki Laja aga peagi kupatati tema ka tasakaalustamise ettekäändel Tanel Padari asemele teise lauda. Pm tegin neljanda leveli lõpuks algstäkist 55k ja olin päris pikalt ka chip leader. Laud oli ülipassiivne ja limpimist lihtsalt haigelt palju, ainuke kes vahest mõne tervama liigutusega hiilgas oli Laur Sibold. Paar huvitavat kätt ka: blindid 100/200 ees 2 limpi ja mina BTN 10d2d teen 925 ja saan calli yhelt limparilt, flopp on magus: Qd8d2c ehk paar pluss mastitõmme ja härra limpar donkab insta 3k, tema limpimisrange on seal väga lai ja panin ta miskit QJ, KQ tüüpi käe peale ja otsustan callida, turn on 8c, mis on halb kaart kuna tapab mõningad minu oudid ja korraliku panuse peale olen sunnitud siin foldima aga tuleb jälle 3k ja callin selle kiiresti, riveriks saan siis masti kokku ja härra paneb nyyd 7k!? Callin väikse mõttepausi järel ja näitab AQ ning ligi 30k pott minule. Suhteliselt kasulik oleks ikka ennem sellist suurt turniiri kasvõi suvaline pokkeriraamat läbi lugeda- AQ on positsioonist suhteliselt soliidne käsi et võib tõsta sellega kyll... Siis tuli Laur Siboldi etteaste ja FlopFMi eelarvesse lasti auk sisse. Avan AQga 600 ja Laur 3betib 2,2k peale omades 10k stäkki, flipata millegipärast kohe ei tahtnud ja võtsin flopi, mis tuli QQ8 ja Sibold snapshoveb 7,8k ja mina obv callin ja näitab 44!? turni raksatas 4! ja Lauri nägu läks särama aga riveri A lõpetas siiski tema jaoks turniiri, ehk suurem fuller mulle. Mingi hetk tuli table break ja sain laua kaaslasteks kohe vasakule käele gigastäkk Janari siis Svenza, Katre Käsperi ja hiljem veel ka Runnari. Kaotasin ca 60k poti Janarile mast versus suurem mast aga 2 suckoudi tulemusena sain ikkagi teise päeva yle avg stäkiga ehk ca 65k. Teisel päeval ei toiminud enam midagi, nitid panid flopist ainult otsa ja kaotasin siis oluliseima poti kui SB shoves 6s9s ja minul BBlt AQ, ning flopis 9 ja kohe järgmine käsi SBlt leidnud AdJd shovesin ja Coca callis Ac10s ja leidis ikkagi floppi 10ne ehk siis out miski 23ndana. Järgmiseks siis Betfair Live Tallinnas.

1 comment:

  1. Sellisa vana loo peale sattusin..Ma korra seletan, miks ma nii tegin oma neljadega. Kritiseeri, äkki saan targemaks.

    Olles pool stäkki maha blowind ja sa üsna nobedalt tõstsid iga kolmas käsi, siis otsustasin calli asemel 3bettida lootuses, et a) mukid ära, kuna tõstsid random käega b) callid ja kui flop tuleb keeruline, siis ma shoven ja sa foldid c) hitin seti..no ja siis lihtne.. d) 4betile oleks ma mukkind. Flop QQ8 onju...ja kui suur on see tõenäosus, et sul on Q? Ja mis muu kaardiga peale Q sa mind callid?

    Minu arunatuke pidas seda lüket 80/20 positiivseks enda jaoks:)

    Laur

    ReplyDelete