Saturday 26 February 2011

Tallinn Baltic Holdem Series

Laud oli suhteliselt mõnus ja passiivne. Vaatamate sellele suutsin stäki 2 halva calliga 10k kanti kahandada. Minu paremal käel istus üks hydrovaal, kes paistis algusest peale kohe silma miskit imelike liigutustega ja mängisime temaga siis yhe huvitava käe. Tema avab 625 ja mina cold callin 9c10c lihtsalt järgi, flopp: Kc7c3d ehk siis floppasin flus draw, vaal teeb cbeti miskit 700 ja ma lihtsalt callin järgi, turn on plank 5 ja teeb 1k beti 3ksse potti, mis on väga väike panus ja näitab sellisel hetkel suurt nõrkust, kuna laual on mitmed drawd ja tema ei taha oma kätt normaalse suuruse betiga kaitsta. Hoolimata sellest lihtsalt callin ja riverisse maandub Jc ehk saan oma masti kokku, selle peale vaal üpris kiiresti chekib ja mina sama kiirelt value betin miskit 2,4 k ja lootsin calli saada AK, KQ või KJ tyypi käelt. Vaal tangib, teeb nalja ja küsib erinevaid küsimusi, kuniks Kelly paneb talle kella, kui aega on jäänud miskit 15 sekki siis vaal shoveb!! Hetkeks ajas küll see liigutus juhtme kokku, kuid kuna ainult ca 5k taga ja 3nuts käes siis loogiline call ja vaal foldis peale minu calli. Sain stäki 20 peale ja varsti ilmusid minu lauda Jukka Juvonen ja Priit Türner. Blindid juba 300/600 ja mina pikka aega card-dead ja lähtuvalt mängijate arvust oli meie lauast saanud 6-max laud, kukkusin miskit 8k peale ja saanud yhe soliidseima käe üle pika aja ehk A10 offi, shovesin cutoffilt ja sain calli Katri Käsperilt BB-lt A8ga ja tuli tuubel, kohe tuli table break ja uues lauas oli esimene käsi UTG-lt 99, blindid 400/800 ja ante 75. Panen 1850 ja saan BBlt calli, flopil KQ8 chekime mõlemad, turn Q, jälle chekime läbi, river miskit 5 ja villane laseb 3,4 k. Kuradi fishine tundus mulle see panus ja peale tankimist callisin ning obv oli poisil Q10 off. Alles jäi siis 12k ja järgmine käsi leidsin BBlt AJ ja peale miskit skandi agro tõstet ma shovesin ja sain snapcalli temalt 33ga, no good riid temalt et saab flipi oma rääbispaariga, lauda siis ainult väiksed kaardid ja mina out.
Soovitan soojalt kuulata viimast FLOP.fm saadet, sest mina ja koka käisime seal nalja tegemas. Tegin oma debyydi ka kaassaatejuhina, mis oli suht fun kogemus.out

1 comment: