Wednesday 23 February 2011

Riia 2. päev

Huvitaval kombel ei tehtud uue päeva puhul uut table drawd, vaid jätkasime samadel kohtadel ja isegi buttoni koht jäi samaks. Käis siis tagasihoidlik veeretamine, kuni tuli table break. Võrreldes coca nitise lauaga oli minu laud esmapilgul ikka kohutav. Kohe vasakul käel istus EstPatrick, temast omakorda vasakul monster stäkiga hilisem 2. kohaga kõpetanud lätlane, minust paremal Kaarel Võhandu ja Imre Leibold. Otsustasin kohe käiku vahetada ja õnneks toetas mind ka kaardijooks, võtsin välja Kaarel Võhandu, kes shoves buttonilt AJga ja ma snappisin BBlt AAga. Coca lauast toodi meile seejärel lätlane, kellega olime esimesel päeval palju madistanud ja obv showdownile minnes oli mul paar korda ka päris korralik malts käes. Esimene käsi peale tüübi lauda istumist avan UTG-st AK offiga 3k, blindid (600/1200 stäkk ca 60k), kõik foldivad ja uus poiss 3betib väga kiirelt BBst 9k peale (tema stäkk 40k). Toetudes eelmise päeva actionile shovesin ma üsna kiirelt ja sain snapcalli! mis ei pruukinud tähendada midagi väga head minu jaoks aga avas üllatuslikult AQs ja sain stäki üle 100k. Peale seda kukkus shordiks Imre, kui sai venelase vastu nupud sisse AKga AT vastu ja mõnusa 3oudise suckout turni tähistuseks lõi tüüp küünarnukiga!! korraliku laksu vastu lauda. See venelane oli üldse üks suurimaid halajaid lauas et lehte ei käi jne. "Vingu ja sulle antakse" ütles Imre kibestunult peale käe lõppu.
Igatahes finaallauda alustasin 3. stäkiga ja minu õnnetuseks oli Estpatrick jälle kohe minust vasakul. Andsime üksteisele korralikult respecti ja kuni lõpuni me piike korralikult ei ristanudki. Dominant chip lead oli muidugi varsti cocal, kes oli totaalne terminaator, võttes välja praktiliselt kõik mängijad. Märkimisväärne oli muidugi see et viiekesi kabetasime mingi 2 tundi ja peale setupi, kus lätlane shoves UTGst ATga, Estpatrick reshoves AQja terminaator coca omakorda QQga, jäime me kolmekesi. Mul stäkk 220k, lätlasel 140k ja cocal kõik ülejäänud ( kokku oli vist üldse 800k chippi mängus). Kuna blindid olid juba 10/20k siis oli selge et mingit postflop mängu polnud. Peale lätlase shovet leidsin 99 ja reshovesin, temal siis AQ, A kohe flopis ja mina short 70k. Järgmise käega sain veel tuubli aga paar kätt hiljem shovesin Qc8c buttonist ja peale väikest tankimist callis coca mind A6ga, flopis ilus Q aga turni A ja selleks korraks siis kolmas koht ja 2555 kohalikku raha. Tallinnas siis juba ülehomme järgmine osavõistlus. out

No comments:

Post a Comment